Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 26 december 2016

Julen...

Jul "hemma" är alltid den bästa julen. Hemma hos mamma och Jerry menar jag förstås då. Vi åkte ner dagen innan och kom hem igen igår fm. En supermysig jul har det varit. Helt perfekt. Saknade dock såklart Thea eftersom hon firade med P i år, men som tur är vet jag att hon hade en bra och trivsam jul där och det är det som är det viktigaste, att alla har det bra och är nöjda med julen. 
Jag fick så fina julklappar, jag måste ha varit väldigt snäll i år! Fick en ny kaffebryggare, bestick, planksteksplankor, presentkort på KappAhl och en helt fantastisk ängel som jag bara älskar!😍
Igår kom Thea hit så då blev det julafton nummer två. Lilla fina gumman hade varit och handlat en handscrub från Rituals till mig! Hon känner sin mamma hon!❤
Vill ni ha mjuka händer så rekommenderas den varmt! Älskar Rituals produkter.
En härlig jul på alla sätt och vis!🎅🏼🎄






2 kommentarer:

Christina sa...

Ja en helt underbar jul när man få ha sina nära och kära omkring sig!

Catarina sa...