Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 11 december 2016

En händelserik helg

Söndag kväll. Jättetrött efter en rolig helg.   På fredag var jag till jobbet på avtackning, de hade fixat tårta och fin present. Fick ett presentkort på en "änglamassage", låter som något helt i min smak, tänk så väl de känner mig!❤️ Följde med Gunilla till Sundsvall och övernattade hos henne. Gick på Birsta och våran favvo-affär Butik Ametist på lördagen och en massa spännande saker hände... sen åkte vi till Härnösand och till Stefan på personalfest. God "festplanka" från Ica Maxi och god bål som synes på bilden! 😂😜En rolig kväll men vi hoppade över utgången.
Nu blir det kväller...😴



Inga kommentarer: