Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 3 december 2016

En trevlig dag

Idag hade Jonathan för första gången tagit på sig att sjunga på ett barndop i Säbrå kyrka där han inte kände någon. Jättekul och jag fick vara med och lyssna. Han sjöng två låtar och det gick jättebra! Fantastiskt fint var det. *stolt*.
 Under min tid på Folkuniversitetet har jag som jag berättat tidigare fått många fina vänner, både kollegor och deltagare. Nu när jag inte jobbar kvar där känner jag att jag kan umgås med deltagare även på min fritid utan att behöva tänka på "yrkesprofession" och sånt, håller ju viss distans när det handlar om jobb annars, men nu när jag slutade lovade jag flera att vi kan börja umgås på fritiden också. Igår kväll skrev en på messenger och frågade när vi skulle hitta på nåt, så jag sa att han och hans kompis kunde komma o fika idag. Så de kom hit och hade dessutom med sig en tårta. Jonta o Thea var också hemma så vi fikade och pratade tillsammans och hade jättetrevligt. Så himla roligt var det! Det måste vi göra om. Så glad och stolt också över att barnen uppskattade det så mycket. Jonta sa direkt efter att han också skulle vilja jobba med samma som jag har gjort och att han vill att vi bjuder hem dom igen. Kul med nya vänner för hela familjen!
En riktigt härlig dag från början till slut. Thea har kompis på övernattning och jag ska bänka mig i soffan till Så mycket bättre. 
Övning innan dopet....
"Skarpt läge"
Tårtkalas....☺️
Nöjd med dagen.




2 kommentarer:

Helen sa...

Men vad kul med Jonta! Vad var det för låt?

Catarina sa...

Jättekul! "Theos sång" och "Vart du än går".☺️