Om mig

VÀlkommen till min alldeles egna sida! HÀr skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland hÀnder det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag kÀnner för, och du vÀljer om du vill lÀsa.

tisdag 13 december 2016

Haaaalt!đŸ˜±

Ojoj, 7 minusgrader och regn, det Ă€r som en snorbana ute, livsfarligt! Funderar pĂ„ vilket sĂ€tt som Ă€r bĂ€st att ta sig ivĂ€g pĂ„, gĂ„ eller Ă„ka bil? Ska ivĂ€g pĂ„ en anstĂ€llningsintervju 12.30. Inte det jag helst vill ha av de jag sökt, men jag gĂ„r dit med öppet sinne och ser vart det leder. Jag har ju lĂ€rt mig sen tidigare att det mest ovĂ€ntade konstigaste tĂ„g man hoppar pĂ„ kan bli det bĂ€sta, sĂ„ varför inte testa? Nu Ă€r det ju bara en intervju ocksĂ„, behöver inte bli mer Ă€n sĂ„, men kanske?...vi fĂ„r se. KĂ€nns bra i alla fall att fĂ„ komma pĂ„ nĂ„n intervju, blir lite knĂ€ckt nĂ€r INGEN hör av sig av sĂ„ mĂ„nga jobb jag sökt, hittills 22 st, japp, jag rĂ€knar!😉SjĂ€lvförtroendet blir Ă€rligt talat lite sĂ€nkt, sĂ„ en intervju Ă€r precis vad jag behöver!
Hungrig nu, borde kanske Àta nÄt innan jag letar mig dit.
Hej svejs sÄ lÀnge!

Inga kommentarer: