Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 30 december 2016

Nyårsförberedelser

Från att igår ha varit väldigt hoppfull gällande jobb så har jag idag en down-dag då det känns som det aaaldrig kommer ordna sig, att jag är värdelös och inte kan nåt och att ingen arbetsgivare någonsin kommer att anställa mig! Jag vet såklart att det inte är så, men det är känslan som dyker upp ibland mitt i frustrationen. Grundkänslan känns fortfarande lugn och att det kommer lösa sig. Det är bara ibland dessa svackor med oro infinner sig. Bläh. Nåja. Jag kan inte påverka mer än jag gör. 
Idag ska jag förbereda lite för morgondagens nyårsfirande. Thea städar sitt rum vilket hon inte är världsnöjd över att behöva göra, men det såg ut som en tromb hade gått genom rummet. 
Dags att rycka upp mig o sätta fart.

Inga kommentarer: