Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 14 december 2016

Mascara-test

Jag var med i en tävling som Max factor hade via Facebook. Man kunde vinna en mascara för att få testa innan den lanseras i januari! Hade sån tur att jag vann en sådan och den kom i postlådan igår. Testade den idag och är djuuupt imponerad! Kolla in skillnaden på det målade och det omålade ögat! Wow, värsta lösögonfranseffekten ju! Kul att jag hade sån tur att jag fick den. Ny favorit helt klart.




4 kommentarer:

Helen sa...

Wow! Snyggt!! Den måste jag köpa när den kommer. Du har ju värsta skönhetsbloggen!

Catarina sa...

Ja köööp! Mycket bra!👍Haha, ja en riktig skönhetsblogg...😁😜

Christina sa...

Men vilken skillnad!!!

Catarina sa...

Ja eller hur?!?👌🏼