Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 22 december 2016

95-årsdag i himlen

Idag skulle min fina morfar ha fyllt 95 år. Otroligt vad tiden går men saknaden finns kvar, lika mycket nu som för ca 5 år sedan då han gick bort. Min morfar var en rolig man med mycket humor, man skrattade alltid i hans sällskap. Han var också uppfinningsrik med en idérikedom utöver det vanliga. Han var rättvis och empatisk. Oj vad mycket roligt jag upplevt med honom- och mormor förstås. Tänker på morfar lite extra idag och skickar en varm kram till himlen. Kan riktigt känna hur jag får en fnos tillbaka! Vet ni inte vad en fnos är? Det var ett av morfars alla påhitt, något speciellt mellan honom och mig.❤
Jag önskar att alla hade fått haft en sån morfar som min, den bästa man kan ha. 


1 kommentar:

Christina sa...

Bästa finaste morfar, så saknad!