Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 27 december 2016

Sista dagarna av året...

Det är några få dagar kvar av året, jag är arbetslös om en vecka och ändå går jag omkring med nåt konstigt lugn och en känsla av att det kommer lösa sig. Vad lever jag i för fantasivärld kan man undra?!? Men jag är inte orolig, och har egentligen inte varit på hela tiden. Det kanske är nåt slags försvar jag byggt upp, ett sätt att skydda mig själv för att inte må så där dåligt som jag gjorde förut för ett par år sen. Jag har mått så himla bra det sista året, jag vill inte att något ska förstöra den känslan. Jag vägrar stressa upp mig över att bli arbetslös tills det verkligen har hänt. På måndag när jag måste gå och anmäla mig hos arbetsförmedlingen kan jag börja oroa mig. Om det händer. Jag tror fortfarande att det kommer lösa sig. Jag fortsätter leva i min önskebubbla några dagar till. Så det så. Jag hoppas att min intuition vinner. Det brukar den göra.
 

2 kommentarer:

Monkemire76 sa...

Intuitionen, din är starkare än nånsin! Såklart att jobbet kommer! Det är nära nu!❤️👊🏼❤️

Catarina sa...

💕☺