Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 30 november 2016

Sorgedagen

Känner mig alldeles tom. Har nyss kommit hem efter den sista arbetsdagen. Det är så sorgligt. Har gråtit en hel flodvåg nu och huvudet håller på sprängs. Det kommer att ta sin tid att smälta det här, just nu känns det som när någon har dött. Usch och fy.
Det har på riktigt varit en av de roligaste tiderna i mitt liv, något jag är oerhört tacksam över. Jag är så glad att jag har fått uppleva allt detta. Allt jag har fått lära mig, alla nya vänner jag har fått, allt roligt vi gjort, alla glada skratt. Alla nya kunskaper jag fått om andra kulturer, hela vår fantastiska gemenskap. Det är så otroligt sorgligt att lämna allt detta.
Undrar vilka nya äventyr som väntar mig? Det blir ju bra till slut. Tur att jag har lärt mig det också...
Men först ska jag gråta ett tag till. 
😭😭😭

2 kommentarer:

Minimina sa...

❤Kramar❤

Catarina sa...

Kram tillbaks❤️❤️❤️