Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 1 november 2016

Höstrusk både inne o ute

Regn, blåst, grått o trist. Och inget får jag veta om jobbet. Förhandlingarna för de som går på pedagogavtalen är klara, men vi som går på adminavtal får vackert vänta. På gott och ont. Hatar ovisshet, samtidigt som det är positivt för mig att uppsägningstiden skjuts upp. De ska förhandla vidare på tisdag om en vecka. Har sökt så många jobb, 13-14 st i alla fall och inget har jag fått svar på. Var ju på en intervju för två veckor sen men inte ens därifrån har jag fått ett slutgiltigt besked. Tråkigt att man inte ens kan få svar. Frustrerande. Känns lite tröttsamt just idag. Men jag försöker tänka positivt. Det kommer att ordna sig såklart! 
Fadi har bytt däck på min bil idag, trots oväder, mörker och jävelskap med bultar som satt fast. Så himla snällt. Tacksam för det. 
Känner mig lite down idag men jag är övertygad om att det är vädrets fel. Känns nog bättre i morgon. Om det inte snöar förstås...;-)


Inga kommentarer: