Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 23 november 2016

Är det advent också?!?

Fattar inte vart tiden tar vägen? Ser att flera har plockat fram stjärnor och ljusstakar inför första advent- som visst är till helgen! Har inte alls nån känsla av att det redan är dags för det! Men tydligen...Hur ska jag få ork och energi att plocka fram sånt? Suck... Fredag kväll kanske? Det blir så mysigt när det väl är framme, känns bara som ett sånt stort projekt just nu.
Jonta kom nyss hem och packade inför i morgon, så jag fick ge honom en kram och dela med mig av alla mina orostankar innan han gick igen (Han sover hos Erik). Riktigt jobbig känsla att vara så här orolig. Jag är sällan orolig. Faktiskt. Jag är ganska lugn och trygg och litar på barnen o allt sånt. Men det här! Ojoj.
Och självklart är jag ju glad för hans skull också. Det är en dröm för honom att få se det här bandet, de är ett fint kompisgäng med både tjejer o killar som bryr sig om och tar hand om varandra. De ska shoppa i Stockholm på självaste "black friday", klart de får kul!
Jag är väl bara en vanlig hönsig mamma helt enkelt. På lördag kommer de hem igen och då ska han på fest på kvällen så då ska jag väl också oroa mig. Men på söndag... då är det förhoppningsvis lugn och ro igen. 😉 Och första advent.
God natt.

Inga kommentarer: