Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 4 november 2016

Det snöar...

Och ni vet ju vad jag tycker om det! Det spär på det deppiga om man säger så, blääh. Men jag ska inte gnälla.
Idag är jag ledig så här dagen före Alla helgons dag, såå skönt! Jag hade missat det så det blev en glad överraskning när jag fick reda på det! Jag o Erik ska ta en dagstur ner till mamma för att ha något att göra. Kul! Grabbarna vill inte följa och Thea övernattar hos en kompis i Hälledal.
Igår fick jag en present av Monika på posten! Jag bara älskar den!!! Såå fin present och så fint gjort av henne, blev så glad. 


4 kommentarer:

Christina sa...

Tack för härligt besök, alltid lika uppskattat!
Vilken vacker present!

Catarina sa...

Jättemysigt med spontanbesök och ja, fantastiskt vacker present! <3

Monkemire76 sa...

❤️🙌🏻❤️ Det är du värd, finaste du!

Catarina sa...

Tack snälla!❤️❤️❤️