Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 7 november 2016

Idag är det inte min dag...

Bilderna talar för sig själv varför det inte är min dag....:-( Less är bara förnamnet. 
I morgon ska det förhandlas om admin-tjänsterna på jobbet så jag hoppas jag får något besked sen om vilket slutdatum som gäller osv, så jag har något att förhålla mig till. Jag vill inte sluta på Folkuniversitetet! Jag vill verkligen inte det! Usch vad sorgligt. Jag kommer gråta en hel flod när jag slutar. 
Den värsta kommentaren jag kan höra just nu är: "Det blir ju så ljuuuust och fiiiint!"
Bara var tyst. Det är fortfarande mörkt ute så försök inte lura mig. Nu går jag och lägger mig, väck mig i april.
God natt.


2 kommentarer:

Christina sa...

Får jag gå i ide med dig?

Catarina sa...

klart du får! Hade redan räknat med dig! Och Madde....;-)