Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 22 november 2016

Hönsmamma!

När Jonathan fyllde 18 fick han en konsertbiljett till sitt favoritband "Bring me the horizon" av sina kompisar. Verkligen jättesnällt och en superuppskattad present. MEN... de ska åka bil till Stockholm. Kompisar med nytagna körkort ska köra... I mörker, till och från, och I Stockholm! Förstår ni hur OROLIG jag är?!? Gaaaah...de åker på torsdag eftermiddag och jag kommer oroa ihjäl mig innan dom är framme- och sen innan de är hemma! Jag har försökt få dom att åka buss eller tåg, men jag får ett lugnt men bestämt svar: "Mamma, det spelar ingen roll vad du säger, vi kommer åka bil". Det här är baksidan med att barnen blir vuxna/myndiga! Jag kan inte bestämma längre. Jag har ingen kontroll längre. Jag är så fruktansvärt orolig att något ska hända. Inte för att jag inte litar på dom... men det finns så mycket annat som kan inträffa. Huuuua, måtte allt gå bra. Det var så mycket enklare när man kunde säga nej och han gjorde som jag sa...
❤️

2 kommentarer:

Christina sa...

Meeen finaste killen!!!

Catarina sa...

❤️