Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 24 november 2016

Dagens budskap

Jag och mina tarotkort... Klart jag blir extra hoppfull när jag får detta kort... Ge mig ett jobb NU!
För er som inte kan något om tarot så vill jag tillägga att sex i detta sammanhang inte har något med sexualitet att göra. Blev lite komedi över det hela en gång när en person jag känner drog kortet sex i vatten- och trodde det...😂😂😂
Det är endast numrering. Haha!😂

2 kommentarer:

Minimina sa...

Tänkte väl jag å om du skulle ut i elden och tumla runt, då hade du kunnat bränt både puppa och röf! Tur att det betydde nåt annat!
Spännande iaf! Håller både tummar och tår ❤

Catarina sa...

Hahaha😂😂😂😂