Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 15 mars 2014

Sundsvallslördag

Idag har jag varit i Sundsvall med Lottis och Helen hela dagen. Vi gick i affärer och var och åt lunch. Klockan två hade Lottis tid på Make up store för en sminkning, så vi följde med och tittade på. Himla kul att se och många bra tips fick vi allihopa! Köpte mig en fin glittrig eyeliner. En rolig dag! Vi hade kanske tänkt gå ut i kväll, men när vi kom hem var vi så trötta så ingen av oss orkade! Pensionärsvarning...jag vet! ;-) I stället har det blivit en slapparkväll i soffan, hur skönt som helst. Och nu är det snart läggdags och det känns också hur skönt som helst! =)
Natti natti.

Inga kommentarer: