Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 9 mars 2014

Grease, Dirty Dancing och Annie

Thea börjar tycka det är roligt att se på amerikanska filmer, gärna musikaler med massa kärlek-trots att hon inte hinner läsa all text ännu. Självklart var jag tvungen att visa henne några gamla favoriter, så i helgen har hon sett ovanstående filmer, Dirty Dancing 3 gånger! Annie såg jag också med henne, för den var det verkligen hundra år sen jag såg! Den är ju verkligen jättebra, och det tyckte Thea också. Undrar hur många gånger jag såg den när jag var i Theas ålder? Måååånga, vi hade den hemma, inspelad på vhs...:-)
Kul med gamla filmer...

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Ja underbara filmer!

Cattis sa...

Verkligen! :-)