Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 2 mars 2014

Kul kväll

Igår var det en riktigt rolig utekväll med mycket folk och bra musik. Innan var vi hos Lottis. Vi har ju en förmåga att kunna ha på oss nästan likadana kläder när vi ska ut, utan att ha planerat det så klart. Den här gången hade vi inte lika kläder, men vi hade exakt lika nagllack. Samma märke och exakt samma färg....haha, vi fick oss ett gott skratt åt det där. Lite lustigt är det ju att vi väljer så lika...
Sov ända till tjugo i tio idag så det var ju skönt!
Har skrivit med Veronica på fb idag och det var inte igår. Vi har bestämt en träff i Birsta i slutet av april, det ska bli så kul att träffa henne! Var ju hundra år sen sist igen, fattar inte att det ska vara så svårt att ta sig för. Vi kom fram till att det nog har gått tre år sen vi sågs sist och innan det var det ju hur många år sen som helst. Saknar verkligen henne ibland, vi har haft så otroligt mycket roligt för oss i våra dagar! Kul att vi bokat in nåt!
Nu börjar jag även längta till sista helgen i mars när mina systrar med deras respektive kommer på besök! När vi bokade in det kändes det evighetslångt kvar, det var tre månader kvar eller nåt sånt, men nu är det faktiskt bara EN månad kvar. Längtar ihjäl mig! Känns bra att ha något att se fram emot, allt känns så mycket lättare då!
Nej, nu är det dags att fixa nåt att äta.

Inga kommentarer: