Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 1 mars 2014

Lördagsmorgon

Grymt onödigt att vakna 6.30 när man är ledig! Nåja, inget att göra åt... 
Igår kom kompensationen från Telia, en utbetalning på 500 kr. Det kändes ju bra efter allt strul som var där före jul i samband med flytten...
När jag kom hem från jobbet igår tog jag äntligen itu med städningen, som jag skjutit på hur länge som helst! Känns så skönt nu när det är rent och fint. Belönade mig själv med en bukett rosor då de hade billiga på Ica denna vecka! :-)
Idag ska jag en sväng på stan, sen ska jag färga håret och förvandla mig till partypingla inför kvällens galej! ;-)
Hoppas det blir kul!

2 kommentarer:

Christina sa...

Den belöningen är du värd! Ha en bra kväll.

Cattis sa...

Tack Mami! :-)