Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 17 mars 2014

I väntan på vinter...

Förra veckan fick jag verkligen riktiga vårkänslor då solen gassade och det mesta av snön har försvunnit. På alla väderprognoser har de dock visat att vintern är på väg tillbaka... I morse fick jag mess av Madde med värsta snöbilden från Sveg, och på facebook efterlyste Söderhamnsborna plogbilen! Jag hade rena ångesten över att kliva upp och titta ut genom fönstret, men blev glad då jag såg att det inte hade kommit så gott som någonting... Prognoserna visar att det ska snöa här i natt så nu fasar jag för morgondagen i stället. Bläh, vill inte ha någon mer snö nu! 
Har haft en vanlig jobbmåndag, barnen har kommit och allt är sig likt. Har hjälpt Edvin plugga till ett religionsprov de har i morgon, svårt!
Thea och jag har "manikyrat"i kväll, kul med nagelfix!


Inga kommentarer: