Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 25 mars 2014

Första tussilagon och bilbesiktning

Idag for jag raka spåret till besiktningen efter jobbet. Efter vägen såg jag en slänt full med tussilago. Kom på mig själv med att sitta och le fånigt där i bilen...Om ni inte redan vet det så älskar jag våren! Besiktningen gick bättre än vad jag förväntat mig, inga stora dyra saker enl besiktningskillen, kände mig lycklig när jag åkte därifrån trots att det blir ombesiktning!
Nu i kväll har jag varit på långprommis med Ann, kändes kyligt ute nu! Stackars tussilagon...;-)
Har förberett efterrätten inför morgondagens tjejmiddag eftersom det är min tur! Har även hunnit prata med Camilla och planerat lite inför helgen, det är ju DEN helgen nu, den vi planerat sen tre månader tillbaka! Det är alltså nu på fredag mina systrar med respektive kommer hit och jag längtar nästan ihjäl mig, så kul ska det bli!!!



2 kommentarer:

Christina sa...

Lindrigt!!!! Grattis!

Cattis sa...

Tack!