Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 28 mars 2014

Efterlängade fredag!

Klockan är bara tjugo i sex och jag har så klart vaknat före klockan, alldeles i onödan. Men idag är dagen äntligen här, som jag längtat!!! Idag kommer systrarna med gubbar, det blir garanterat skratt helgen lång! Åååååh vad kul det ska bli! Nu vill jag bara att det ska bli eftermiddag så jag får gå hem från jobbet! 
Igår kväll var jag på Ica och handlade. Det var tjejkväll med en massa kanonerbjudanden på skönhetsavdelningen igen, plus att man fick en sån där sk "goodiebag" med en massa smått o gott! Min favvomascara för tillfället som dessutom just håller på tar slut för mig, reade de ut galet billigt! Den var nedsatt fr 165 kr till 40 kr och så var det dessutom 25%, så då köpte jag så klart en ny, och var sin till mina sminkgalna systrar också! Snacka om fynd! Nu är det dags att kliva upp och möta dagen! Tjohoooooo, Äntligen 28 mars!!!!!


2 kommentarer:

Lottis sa...

Ja åh va roligt ni kommer att ha, är något speciellt med syskon!!!:-)

Cattis sa...

Ja det är det verkligen!:-)