Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 23 mars 2014

Rena fönster

Idag fick jag nåt ryck och putsade alla fönster på nedre plan, jag tog även bort alla spröjs på de fönster där det saknades en eller flera. Ser mycket bättre ut nu. Passade på att plocka fram utemöblerna när jag ändå var igång, så nu blir det nog riktig snöstorm!;-) Köpte mig en grill igår också, nu måste våren stanna!
Har hunnit med en långprommis med Ann idag med, underbara solsken!
Det blev ett helt nytt sken med rena fönster!:-)



2 kommentarer:

Cecilia sa...

Ser verkligen ut som en mysig lagenhet!

Cattis sa...

Ja den är helt underbar, trivs som fisken i vattnet!:-)