Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 28 januari 2015

Undrar om 2015 blir mitt år?

Jag har kommit igång med träningen och viktnedgången... Jag trivs på jobbet och har dessutom blivit kallad till en anställningsintervju på ett likasinnat arbete fast på Folkuniversitetet, där det dessutom i så fall kan leda till en fast anställning! I måndags var jag på ett avslutningssamtal hos psykologen (för jag mår bra nu). Dessutom idag fick jag ett brev från försäkringskassan att jag fått för lite bostadsbidrag 2013 så jag ska få tillbaka ca 2300 kronor! Det känns som det börjar vända på nåt vis... Men det törs jag egentligen inte säga högt! :-)

5 kommentarer:

Fangoria sa...

Härligt, hoppas att det är så!! =)

Cattis sa...

Tack det hoppas jag med!

Christina sa...

UNDERBART!!!

Anonym sa...

Självklart är 2015 ditt år!! Det känner jag på mig!

Cattis sa...

Det tror jag med!!! :-D