Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 9 januari 2015

Kick Off

Idag hade vi sk "Kick Off" med jobbet. Vi åt lunch utomhus, gick på långpromenad och sjöng körsång! (Eleverna börjar inte förrän på måndag). Det var en trevlig dag förutom att promenaden ledde till två FETA skavsår så jag haltar, och dessutom fick jag sån huvudvärk att jag fått så lov att stanna hemma nu i kväll när vi dessutom skulle äta tillsammans på Kochs. Vet inte om jag hade kunnat följt även om jag inte haft ont i huvet eftersom jag 1. Kan inte promenera dit med skavsåren, ja så illa är det! 2. Bilen är ett ispaket med en isvall runtom eftersom jag inte skottat runt den sen snön kom här om dagen och det sedan frusit så det är stenhårt. Tråkigt att inte kunna följa när det är första gången vi skulle göra nåt tillsammans utanför jobbet sen jag började. Men så kan det gå! Som ni hör är det lite synd om mig i kväll...;-) Men...det hade kunnat vara värre. Det går magsjuka på jobbet tex...
Det var i alla fall bra att vi blev "utsparkade" på en promenad. Det behövde jag! Trevlig helg!

Inga kommentarer: