Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 22 januari 2015

Knockad

Åååh vad trött jag är idag! Vill bara sova, men klockan är bara sju...
Igår ringde reumatologen, om armarna. Han blev förbryllad över att cortisonet inte har hjälpt och tycker att det här är "intressant" uttryckte han sig...(!) Han skulle genast skicka en ny tid åt mig för att ta om alla prover igen och utreda vidare. Känns bra att han inte bara släppte det.
I morse klev jag upp och gick o tränade igen, tredje gången nu, känns bra. Gick alldeles själv dessutom, så jag känner mig stolt att jag kom iväg trots att sängen lockade.
I morgon kommer kära mor och Jerry på visit över helgen. Ska bli såå kul!!! Nä, nu ska jag betala räkningar.... Inte lika kul...:-/

Inga kommentarer: