Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 4 januari 2015

Det där nya livet ni vet...;-)

Undrar när jag ska ta mig i kragen och börja mitt nya liv?... Ni vet träna, äta hälsosammare, gå ner i vikt....suck... Känner mig totalt omotiverad men känner att jag åter igen kommit till den där gränsen när jag MÅSTE göra nåt! Men när? Vad väntar jag på? Ja det kan man undra... Träna på morgonen innan jobbet vore det ultimata för mig. Är ju ändå uppe i god tid. Kliva ur sängen och gå direkt och träna, duscha på badhuset och traska över gatan direkt till jobbet sen. Då är det bortgjort. Är för trött för att orka på kvällarna när jag jobbar till 17, sen mat och träningar för Thea. Nä, morgonen vore perfekt. Dessutom inbillar jag mig att det är mindre folk där då... Men.... Än så länge har träningen fastnat i tanken. Känns som träningen blir mer effektiv om jag gör verklighet av den, eller? Jag SKA.... Frågan är bara när? ;-) Återkommer om det...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom igen! Klart du ska börja träna på mornarna. Det kommer kännas bra bara du börjar.
Kram Britta

Catarina sa...

Ja Britta, jag skaaaa......;-)