Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 19 januari 2015

Åååååå heeej, ååå håååååå...,,.,

Ja men då ringer vi bärgningsbilen då... Inte vet jag annars hur jag ska ta mig ur sängen! Träningsvärk from hell.
Det kan inte vara bra för kroppen att träna!
God morgon på er!
(Ok, om jag tar sats och rullar ur sängen kanske det funkar...
Aj som fan.

4 kommentarer:

Christina sa...

Hahahahaha!!!!! Då har du kanske gjort rätt om du har hittat muskler som du inte visste att du hade.

Cattis sa...

Haha :-)

Fangoria sa...

Haha vad härligt med träningsvärk! Själv har jag inte kunnat träna på över en vecka pga. mitt dumma halsont, längtar!!!

Cattis sa...

Önskar att jag också kunde längta....;-)