Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 2 januari 2015

Fredagsfeeling med soffhäng

Aaaaah vad skönt det är att ligga under en filt i soffan, lyssna på musik och bara njuta av lugnet. Helgdagar och högtider i all ära, det är hur mysigt som helst, men att vara helt ensam och bara vara är inte så dumt det heller! Trött var jag minsann på riktigt i morse. När jag skulle gå tog jag på mig ena brodden direkt på strumpan...;-) Var tvungen att skratta högt åt mig själv. Och halt var det kan jag lova, det tog på riktigt ungefär dubbelt så lång tid att gå till jobbet motför det brukar. Tur att jag var ute i god tid. Hela dagen har jag ångrat att jag inte har tagit semester på måndag, så innan jag gick hem idag gick jag in och frågade chefen om det är ok att jag är ledig på måndag och det var inga problem, så nu är jag ledig fyra dagar igen, skönt! Det är ju inga elever på skolan nu så dagen idag kändes väldigt lång, lite samma känsla som jag brukade ha på förskolan när det var extremt lite barn, det blir liksom långtråkigt och segt. Så ledig måndag känns fint. Ute blåser det riktigt ordentligt nu, hoppas det inte är en riktig storm på g, få saker gör mig så rädd! Hoppas det drar förbi snabbt!

Inga kommentarer: