Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 2 januari 2015

Jääääsp

Nu har jag vaknat kl 6 i stort sett hela julledigheten helt i onödan. Idag ska jag jobba...Klockan har ringt och jag är sjuuuukt trött! Skulle behöva tandpetare för att hålla upp ögonlocken! Min fråga till mig själv är: VARFÖR tog jag inte en semesterdag idag också för? En ensam liten fredag, så meningslöst! Men det är ju skönt att det ÄR fredag åtminstone! Ute är det halkigare än halkigast! Skulle kunna sätta mig på rumpan och åka kana hela vägen till jobbet, men det blir nog stapplandes a'la Bambi i stället. Tar nog dubbelt så lång tid att ta sig dit idag. Bäst att kliva upp... 
Ha en finan dag hörrni!
Låt mig ligga kvar....Zzzzzz

Inga kommentarer: