Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 13 januari 2015

Vinter vinter vinter.... Kul för er som gillar den!

Igår var vi på tjejmiddag till Kramfors, gott och trevligt som alltid. Helen körde, vi trotsade ovädret och åkte ändå...
Hemresan blev en spännande färd. Pga av ovädret blev vi ståendes på E4 i två (!) timmar helt stilla...kul... Extra stressande kändes det att Helen skulle med nattåget och att "soppatorsken" i bilen var nära.... Men till slut så rörde det på sig, vi hann till macken för påfyllning och sen hem till Helen som fick rafsa ihop sina saker snabbt, Patrik fick ta över chaufförsrollen, skjutsa henne till tåget och sen skjutsa hem mig och Lottis. Halv ett tror jag klockan var när jag kom hem! Slutet gott allting gott, vi kom ju hem välbehållna i alla fall! MYCKET snö har det kommit, och ännu mer ska det väl komma. Grattis till alla er som tycker det är så mysigt. 
Jag är inte bitter.
Där under snön döljer sig min bil, hittade den till slut...

Inga kommentarer: