Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 11 juli 2014

Tar dagen som den kommer

Vad skönt det är med sommar! Åkte ner till Söderhamn jättetidigt igår morse för att undvika den värsta semestertrafiken. Sov ett par timmar när jag kom fram i stället. Sen for jag och hälsade på Linda medan Magnus jobbade. Vi tog en sväng på stan och jag blev kvar till eftermiddagen och åt middag med dom när Magnus kom hem. Efter maten åkte jag till syster Camilla. Hon tyckte jag skulle övernatta hos dom och så fick det bli! Vi myste ner oss i soffhörnet med morgonrockar, film och rödvin och hade en riktig "soft-kväll". Nu är jag nyvaken och pigg! Får se vad dagen erbjuder men i kväll ska jag i alla fall träffa Jenny o Maria. Kul kul!

Inga kommentarer: