Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 22 juli 2014

Goda dagar...

Njuter av sommaren. Riktigt heta dagar har vi just nu. Jag o barnen hakade på Ann o Alex till Smitingen och blev där i stort sett hela dagen. Har aldrig upplevt så mycket bilar/folk där förr, helt makalöst! Efter stranddagen for vi hem och duschade o åt middag och sen kom Ann och grabbarna hit och vi satt ute och fikade. Underbara väder! Misstänker att morgondagen blir en repris av idag. Och det tackar jag inte nej till! 



2 kommentarer:

Lottis sa...

O idag fick jag följa, tack för hjälpen!!! :-)

Cattis sa...

Men det var väl så lite! Det är bara att komma in/ följa när du vill, orkar och har möjlighet såklart! Det gick ju hur bra som helst, handikappvänligt på Smitingen ju!