Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 30 juli 2014

Onsdag?

Har knappt koll på vad det är för dag när jag är ledig. Men det är ju faktiskt onsdag! På söndag kommer min kompis (och tremänning) Monika hit från Sandviken. Det ska bli såå kul!
Idag har jag mest varit hemma. Har bakat en rödvinbärskaka med maräng, och dessutom kom Britta förbi med sista delen av böckerna i Sandhamnsserien. Så nu kan jag börja läsa igen! Tack snälla för boken! Har så klart redan börjat...
Var ju förresten ner på stan en sväng i morse också, det hade jag visst glömt! Men det var en ganska kort visit. Det var kvavt ute och kändes som det skulle bli åska och regn men det kom aldrig. Men klibbigt i luften var det. Orkade inte vara ute så länge. Det har varit lite sämre väder idag även fast det varit varmt. Blåsigt och inte riktigt klart. I morgon kan det få bli en soldag igen! =)

Inga kommentarer: