Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 19 juli 2014

Lördag morgon

Madde sover än och jag är morgonpigg som vanligt. 
Igår var det åska och regnoväder här. Såg på bilder från Härnösand att det var kanonväder där! Kul med tanke på stadsfesten, är nog första året på länge det är fint när den är!
Madde jobbade till två igår, självklart läste jag under tiden...måste sakta ner lite med läsandet nu för jag vill inte att det ska ta slut på serien! ;-) 
På kvällen blev jag bjuden på sån god mat med kyckling, basilika och soltorkade tomater bl.a, och färsk pasta till. Mums! Och gelehallon-pannacotta med lakritssås till efterrätt...
Får se vad vi hittar på att göra idag!

Inga kommentarer: