Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 29 juli 2014

Hemmadag med kompishjälp och fix

Idag har jag pausat från stranden och haft en hemmadag! På fm var jag inne och städade! Det var varmt...och välbehövligt! SÅ skönt att få det gjort! 
Vid tresnåret kom Helen o Patrik, Britta o Göran för att hjälpa mig med diverse saker som jag inte klarar själv! Har tack vare dom nu fått upp persienner i alla fönster, skyddsnätet till studsmattan, sänglampor i barnens rum och en vägghylla i Edvins rum! Är så tacksam! Medan de jobbade på lagade jag middag som vi åt tillsammans innan de for hem. TUSEN TACK snälla ni för hjälpen. Guld värt för mig!

5 kommentarer:

Lottis sa...

Så ni klarade er utan mina glada tillrop då?! ;-)

Cattis sa...

Knappt! Du var saknad!

Helen sa...

Det gick nog lite tyngre när inte dina glada tillrop var med...

Christina sa...

Vilka underbara o hjälpsamma vänner du har!!!

Cattis sa...

Ja, jag är så tacksam för det!!!