Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 9 juli 2014

Hett!

Värmerekord tror jag minsann! Idag har det inte bara varit varmt ute, det har rent av varit stek-hett! Konstigt hur det svänger på nån vecka! 
Började dagen med min inbokade tid hos psykologen. Kände mig nöjd med att kunna säga att jag gör framsteg och mår mycket bättre. Ska dit igen om ett par veckor. Mamma och barnen for vid tiosnåret.
Kvart i tolv mötte jag upp Ann för en lunch på stan. Vi åt en god sallad på Kanal cafe't i hettan. Mysigt att kunna sitta ute i alla fall! När jag kom hem hade jag "vunnit" en biljett till stadsfesten i år igen, man gör visst det varje år och det är ju bra!
I morgon far jag ner till Söderhamn. Ska hälsa på Camilla en sväng och på fredag ska jag träffa min kära gamla vän Jenny, och även Maria som precis är uppe från Stockholm. Det ser jag fram emot! 


Inga kommentarer: