Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 31 juli 2014

En dag för mig själv

I morse for jag ut till Smitingen, alldeles ensam! Det har jag aldrig gjort förut! Tjugo över nio var jag där, nästan först på hela stranden. Det blåste och var enorma vågor, men det var ändå varmt, jag frös inte ett dugg. Där låg jag och läste och läste i solen tills klockan var halv tre ungefär, då gav jag upp. Under den tiden hade det kommit en del folk, men det var inte så många som badade. Antar att det var för det var så höga vågor.
En skön dag hade jag i alla fall. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Hakade på Edvin o Erik och åt en Mc Donalds-glass nere på stan (tog med den och satt och tittade på båtarna), och sen for jag hem igen. Boken lockar så klart, har läst över halva redan. Tråkigt att det går så fort eftersom jag vill ha läsning kvar, men det går helt enkelt inte att sluta.
Såå, tillbaka till Sandhamn....


2 kommentarer:

Christina sa...

Mmmmmmm sommar!!!!!!

Cattis sa...

Underbart är ordet! :-)