Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 3 juli 2014

Läsväder och bilbingo

Regn o rusk idag med, i alla fall halva dagen. Vi har mest legat inne och läst, jag har snöat in riktigt på Sandhamnsböckerna och kan knappt sluta läsa! På em blev vädret bättre och vi har varit på "tut-bingo", Madde är ju erfaren på fronten men för mig var det premiär! Riktigt kul även om vi inte vann nåt alls. I morgon åker jag med Madde, Mathias o deras kompisar till Hudik och sen tar jag Y-bussen därifrån hem till Härnösand. De ska vidare på Finlandskryssning. Har umgåtts en hel vecka med syster yster nu och som vanligt har vi haft superkul! Fick en födelsedagspresent i förskott av henne som jag tycker mycket om, ett superfint armband! Tack finaste syster!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Så fint armband! Kan det vara märket Gemini?? Samma stuk iallafall. =)
Ja de böckerna är jag också nyfiken på, är ju så mycket man vill läsa men skulle jag snubbla över första boken i serien skulle jag inte tveka. ;)

Cattis sa...

Det är Pearls for girls! Ja jättefint! Läs böckerna, superbra!