Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 5 juli 2014

Edvin 12 år!

Idag fyller världens finaste Edvin hela tolv år! Inte klokt hur fort tiden går! Ska snart i väg och fira honom med middag på Sam´s. Mums.
Brorsan och Linda har åkt hem. Vi for först ut till Smitingen en sväng så de fick se hur det ser ut. Trots att jag bott här i 20 år hade brorsan inte sett Smitingen tidigare! De tyckte så klart att det var fint, vem tycker inte det? Vi åt en var sin glass och for hem sen.
Sen de åkte har jag börjat på en ny bok., Är helt besatt av de där Sandhamnsböckerna nu, de är så grymt spännande att de inte går att släppa.



Inga kommentarer: