Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 26 juli 2014

Hur många dagar ska det underbara hålla i sig?

Fattar inte detta! Det är som en dröm...finväder dag efter dag efter dag! Efter dagens Smitingen-press blev det lite väl bränt fläsk! Ajaj, svider både här och där kan jag lova! Baksidan är värst. 
Men som sagt....det är såååå härliga dagar så man tror knappt det är sant! Det är runt 30 grader i luften och 24 i havet. Det kallar jag riktig sommar! 
Nackdelen är väl att det inte blir något gjort inne. Man orkar liksom inte. Städa? Vem orkar? Laga mat? Det får bli nåt snabbt och enkelt...
Jag njuuuter så av detta! Sommaren är verkligen min grej.
I kväll har jag varit på Kochs och ätit grillbuffe med fina vänner. Gott och trevligt!

Inga kommentarer: