Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 24 juli 2014

Stoppa tiden!

Hur söt? (Dyngig tröja dock!) Fick gamla foton skickade på mobilen från min vän "Koja" (Veronica) för någon vecka sen. Det är som synes några år sedan. Ibland liksom stannar jag upp och undrar vad som hände? Samma parvel som på bilden har idag varit i Birsta och shoppat med sina kompisar hela dagen. Kom hem nöjd med nya snygga kläder, tog en dusch och stod sen framför spegeln med deo, hårspray och ett stort moln av herrparfym, fixade och grejade så inte ett hårstrå låg fel. Och sen iväg till kompisar, både tjejer och killar är det som umgås. Fattar inte att den där lillkillen fyller 16 i höst! 
Knepigt är det allt.

2 kommentarer:

Christina sa...

Meeen man bara smälter!!!Goding!

Cattis sa...

Supersöt!