Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 29 december 2009

Brev från Australien

Idag fick jag mejl från Monika! Hon o hennes familj är ju på semester i Australien, en hel månad!!! Det är helt fantastiskt egentligen att hon kan skriva ett brev på andra sidan jordklotet som jag har på stört! De hade det jättebra i 30 graders värme, ska bli spännande att höra mer när de kommer hem! Idag har jag varit hem till Ann på fika. Fast vi bor grannar och barnen leker varje dag så träffs vi aldrig känns det som, så det var trevligt! Fattar inte att det blir så sällan man träffar sina närmsta grannar. Fast vi bestämde att vi ska återuppta våra promenader efter nyår. Vi som var såå flitiga ett tag, det har bara runnit ut i sanden och man blir fetare och fetare i stället. =( Ska för den delen ta itu med vikthelvetet igen efter nyår, jag måste!!! Det här går ju inte.... Patric och hans bror Mats har varit till Edsele och hämtat ved idag, där var det minus 30 grader, här har vi haft 22 idag, riktigt svinkallt, burr burr burr. Madde ringde tidigare i kväll också, jag ser verkligen fram emot att de kommer på nyårsafton, vi har alltid så roligt ihop! I morgon ska jag städa lite, förbereda räktornen till på torsdag, och åka och handla allt gott vi ska äta.... Snart är år 2009 förbi, det har gått snabbare än något år någonsin tror jag. Tycker inte att det har varit ett sånt händelserikt år, fast det har varit ett tungt år på nåt sätt. Hela jobbkarusellen tog för mycket energi av mig, men nu känns det som att det har vänt och att 2010 blir ett bättre år på den fronten. Nu ska jag gå o sova! Natti natti.

Inga kommentarer: