Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 26 juli 2009

Världens största ostbricka...?

Igår kom Monika, Erik, Lovelia o Melodie hit och hälsade på! Jättekul verkligen, eftersom det åter igen har gått ett år sen vi sågs sist... Hur som helst hade Patric handlat ost o kex dagen innan när vi hade vår lilla fest här. Det fanns ju mycket kvar av ostarna så jag tänkte att vi kunde bjuda på det igår kväll... För säkerhets skull köpte jag ett par ostar till..man vill ju inte verka snål...=)... så då fanns det rejält... och när Monika kom hade hon med sig en liten present...Från ostbutiken!!! Haha, Tre ostar till, och lite annat smått o gott!!! Gissa om ostbrickan blev stor??? Vi åt så magarna stod rakt ut...och så drack vi vin och satt i uterummet och surrade. Tiden går dock väldigt fort när man har roligt, så nu är det söndag och de har åkt hem igen. Jag o Patric har sagt att vi ska ta och åka ner till dom nån helg, det vore jättekul! Blir ju alltför sällan tyvärr. Nu sitter jag och väntar på att Madde ska komma med Thea, gissa om jag längtar efter henne nu?? Längtar självklart lika mycket efter grabbarna. Skillnaden är att jag är ju van att de är borta varannan vecka. Thea är jag van att hon alltid är hemma, så nu har det varit väldigt tomt! Madde ska stanna några dagar också, så det blir kul det! Och i kväll kommer nog mamma upp. Hon och Jerry ska ta med sig barnen och åka till stugan i några dagar... Roligt för dom verkligen! Så då blir det fortsatt tomt här i huset...hur ska det gå?? Nu är det bara två veckor kvar av semestern.... Hur många sommardagar har det varit?? Inte många, så jag hoppas att det blir nu på slutet. Vill ju ha SOL. Nä, nu är jag hungrig igen... är van att äta konstant känns det som...=) Adjöken för idag.

Inga kommentarer: