Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 7 juli 2009

Aloe vera reklam

Min "FramFör-kompis" Helena är återförsäljare av Aloe vera forever living-produkter. För ca en månad sen var jag där på middag och vi fick testa aloe-cremer. Fastnade för denna på bilden, Sonya aloe balancing cream, som jag beställde och nu har fått. Den är helt underbar! Om jag trodde att Lancómes aqua fusion var världens bästa ansiktscreme så hade jag fel, denna är ännu bättre! Kinderna känns som en bebisstjärt när man smort in sig! Så den rekommenderas verkligen. Och de som säger att det inte är nån skillnad på ansiktscremer vet inte vad de pratar om! Skulle verkligen vilja ha hela serien, men det har jag inte råd med. Tyvärr. Men lite reklam för cremen då, om det är nån som inte vet vad de ska använda. Syster Madde kanske nappar, vet ju att hon är lika förtjust i cremer som jag! =)
Idag ser det ut som det ska börja regna ute. Tråkigt, det var ju inte detta semesterväder jag hade beställt direkt. Håller på tvättar, ska ju packa och åka till mamsen i morgon... Thea längtar! Funderar på att ta en tripp ner på stan idag igen. Har tänkt väldigt mycket på en väska som jag har sett på Åhléns som jag vill ha. Kan ju utnyttja presentkortet på den för i så fall kostar den mig endast nio kronor, och det har jag ju råd med! =) Behöver en lite större än den jag har, det är så mycket saker man släpar runt på...
Tänkte att jag ska städa sovrummet och byta sängkläder idag, det är så skönt när det är gjort, och just nu bor det många dammråttor under sängen kan jag lova!

1 kommentar:

Peter Andersson sa...

Att köpa den var inget dumt val.
Skaffa hela serien, serumet är underbart.
Min fru använder hela serien och har fått mkt bättre hy.
Hon dricker även Aloe Vera så det hjälper till en hel del det med.