Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 5 juli 2009

Spikmatta, Hamnkrog och ännu en födelsedag!

Igår fyllde jag 33 år, herregud vad fort tiden gått sen jag fyllde 30 eftersom det var alldeles nyss! =) Fick en spikmatta av Patric o barnen, det har jag länge velat ha, så jag blev jätteglad!!!! Det är så skönt att ligga på en sån, och det är nog jättebra för min rygg, tänker jag. På eftermiddagen kom granne Ann med en jättefin blomma, så vi drack en kopp kaffe i uterummet. Sen bar det iväg till Eva-Lill. Alla arbetskamraterna träffades där och "förpartajade" lite. Vi hade ju fått presentkort av en familj på systembolaget och ostbutiken, så vi mumsade lite sånt och det var sååå gott! De sjöng ja må hon leva för mig och så fick jag ett presentkort som gäller på valfri affär i stan! Kul! Sen skjutsade Eva-Lills man oss ner till Hamnkrogen. Där var det full fart, jättemycket folk och lagomt trevligt. Patric hämtade oss vid halv ett nån gång, då var vi nöjda. mycket god mat var det också! ...Nu är det ny dag, och en ny födelsedag, nämligen Edvins. Så nu ska jag få upp Patric ur sängen så ska vi sjunga med våran fina morgonstämma och lämna lite småpaket. Cykeln får han senare under dagen när Erik kommer, eftersom vi delar på den, både han och vi. Sen när vi kalasat färdigt tar Erik med sig grabbarna till Göteborg, de ska dit på semester tills på fredag, kul för dom! Nä, nu ska jag sätta lite fart, ska ju hinna göra tårta och åka o handla och lite annat smått o gott innan kl 12. Ha en bra söndag!

1 kommentar:

Katarina sa...

Hej,

Sökte på spikmatta och urinvägsinfektion och hittade din blogg... Såg att du fick en spikmatta några veckor innan du fick din kraftiga urinvägsinfektion. Samma sak hände mig när jag köpte min spikmatta. Vad jag läste (innan de fick ta bort all information om att spikmattan botar olika åkommor) var att detta kan hända. Kroppen reagerar med en utrensningsinfektion. Jag har dock en historia av massor med urinvägsinfektioner. Nu har jag legat på spikmattan nästan varje dag sedan januari och mina urinvägsinfektioner är som bortblåsta! Dock kissade jag blod precis som du och hade jätteont ett par veckor efter att jag börjat ligga på spikmattan...
mvh
Katarina