Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 30 juli 2009

Intensiva men roliga dagar!

På söndag kom Madde hit med Thea, hon hade haft det sååå bra med moster o Mathias. Hade varit på Järvzoo och myst o haft det bra! Mamma kom upp samma kväll, vi satt i uterummet och pratade om vårt gemensamma intresse alla tre, spökerier... På måndag förmiddag kom Erik med grabbarna och då tog mamma alla tre barnen och åkte hem och till stugan! Direkt de hade åkt så åkte Madde o jag till Birsta.... Ikea först med lite smått o gott, och sen en massa andra affärer...kul! Hem och åt god middag, patric hade grillat tills vi kom hem. På tisdag morgon åkte patric till Edsele och är där fortfarande. Madde och jag tog en heldag på stan. På kvällen såg vi på tv och skrattade så vi fick ont i magen om ett helt sinnessjukt program vi halkade in på som handlade om olika skönhetsoperationer, bland annat anus-blekning! Ja det finns då människor till allt, va sjuuuukt, vi skrattade så vi tjöt i soffan! Haha....Åt thailändsk gryta, ris, drack vin och åt världens godaste efterrätt, exotisk fruktsallad med varm vit chokladsås...mmmmm..... Sen var det helt plötsligt onsdag. Vi var lite seg på dagen, men när kl var fem på eftermiddagen kom vi på att vi ville åka till Birsta igen...! Så det gjorde vi. Fyndade en varsin handväska och strosade runt lite.... Åkte hem igen och beställde var sin pizza.... Surfade på nätet och skrattade åt gamla Idol-klipp på youtube, vi konstaterade åter igen att det finns många roliga människor! Ja, och sen blev det idag. Mamma kom hit igen med barnen som haft underbart roliga dagar i stugan. Vi åt, surrade lite och sen var det dags för Madde att åka hem till Sveg, vi har verkligen haft superkul i några dagar! En stund efter att hon åkt ringde broder Magnus. Han och några kompisar var på väg till ur-kult-festivalen och stannade till på mc Donalds här i stan så han undrade om jag inte kunde komma ner en sväng så vi kunde ses. Jag tog bilen ner o mamma stannade hemma med barnen. Kul att träffa honom. Sen när jag kom hem igen for mamma hem till sig igen.... Vilka roliga dagar jag har haft! Och barnen är helnöjda de också! Enda nackdelen när man har roligt är att tiden går så fort! Nu är det ju bara en vecka kvar av semestern, och sen börjar allvaret igen! Det har i alla fall varit en jätterolig semester, även om vädret varit skit! (På fotot är Madde, mamma och Patric).

Inga kommentarer: