Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 20 juli 2009

Hallen klar!!!

Hallen är så gott som klar! Fattas bara några lister, och möbler så klart! Visst blev den fin?? Jag är i alla fall jättenöjd, tidigare var den så mörk, en mörkbrun ful dörr, trappen var furu med heltäckningsmatta, golvet var en ful korkmatta... och tapeterna var trasiga i flera lager, den översta nån fuuul strukturtapet, bläh. Man kan inte ens jämföra med hur den såg ut. Bra jobbat Patric! (För det är inte direkt jag själv som gjort jobbet...)
Idag blåser det och regnar ute, sktitråkigt. Grabbarna åker till Erik vid tolv-tiden. Får se om vi kanske hinner ner på Ikea idag. Vi ska köpa ett skåp som vi ska ha i hallen som vi kan ha som städskåp med dammsugaren o sånt, kanske det även får plats lite extra kläder...Blir nog bra det! I kväll ska jag på tjejmiddag till Brittas stuga ute vid havet. Det ser jag fram emot. Veckan känns fullspäckad. Åker till Sveg på onsdag... Det är kul när det händer saker...!
Klockan är snart nio på morgonen och det är BARA jag som är vaken. Både Patric o barnen sover som små grisar! Otroligt! Jag låg på spikmattan innan jag somnade igår kväll och sen sov jag som en klubbad hela natten, fantastiskt vilken avslappning den ger, sen får forskare och andra förstå sig påare säga vad dom vill, den är underbar!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Linda sa...

Snygg hall! Vi håller på att renovera köket här hemma, går sakta framåt. Man ska ju hinna ha semester också :-) //Linda