Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 6 juli 2009

Första riktiga semesterdagen!

Jag har svårt att förstå att det är sant! Det ÄR semester och det känns underbart efter dessa turbulenta månader! Spikmattan har jag testat och den är jätteskön. Vaknade runt åtta i morse och sen lade jag mig på den och då somnade jag om! Helt otroligt, det var en bra present! Edvin blev jätteglad för cykeln igår, han hade nästan svårt att släppa den när de skulle åka med Erik till Göteborg! Kul! På söndag ska han ha sitt kalas hemma hos Erik. Jag förhandlade i år... DET är en positiv grej med att barnen bor på två ställen...=) Jag och Thea åker ju ner till mamma på onsdag. Längtar SÅ mycket till på fredag när jag ska på privatseans hos Gittan! HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag kan få nåt tecken från mormor då! jag vill det så gärna! Det känns jättespännande! Jag har varit till henne en gång tidigare men det var för 14 år sen.... tiden går! Idag har Thea och jag varit på stan en sväng. Köpte en ny plånbok eftersom jag upptäckte i lördags att det var ett hål i myntfacket... Inte konstigt att jag aldrig har några pengar...=) Hade tänkt handla nåt till mig själv för det där presentkortet jag fick från arbetskamraterna, men jag visste inte vad jag ville köpa för det, det fanns så mycket jag ville ha! Så det blev inget idag, det får bli en annan dag. Med LCHF-kosten går det sådär. Det har ju varit lite "fester" i veckan och då blir det ju som det blir... och så åker jag ju som sagt snart till mamma....jag vet...bortförklaringar! Hur som helst så lagar jag mat efter den där kokboken och det har hittills bara varit goda maträtter, så den är super! Nu ska jag kolla om det är nåt barnprogram till Thea. Höres en annan dag!

Inga kommentarer: