Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 3 juli 2009

Bara såå slutkörd!

Det känns som luften gått ur mig efter den här dagen! Flyttgubbar som skruvat ner hyllor från väggarna på jobbet, eko överallt.... Avskedsfest med cheferna igår kväll, kom hem sent, öppnade halv sju i morse vilket resulterade i att jag innan sov jättdåligt, som alltid när jag vet att jag ska upp tidigt. Gjorde inte saken bättre att jag legat vaken från kl tre natten innan. Sömnsvårigheter....? Jag?? DET hör definitivt inte till vanligheterna kan jag lova! Har hemsk värk i axlar och nacke, det har jag aldrig haft heller. FY vilken pärs detta har varit! Går inte att förklara, men det känns som nån har dött och vi har haft bouppteckning. Jag VET, livet går vidare och det kommer att bli jättebra på nästa ställe.... Men ååååh om ni bara visste vilket ställe Sländan har varit, det måste upplevas för att kunna förstås. Vi verkligen storbölade idag, när jag skulle åka hem var jag tvungen att sätta mig i personalrummet och böla av mig annars skulle jag inte se nåt när jag körde bilen hem, för alla tårar. Kommer aldrig glömma den här dagen. Ska försöka sluta älta detta nu, jag lovar! För övrigt var festen igår kväll jättetrevlig, vi åt exotisk planka och drack lite vin, surrade, lekte paketleken där jag för första gången inte vann någonting! Men det var kul ändå. Nu ska jag umgås med familjen och titta på Vi hade i alla fall tur med vädret 2. Har hört att den inte ska vara så bra, men det är en sån film man vill se ändå! Om jag så bara får skratta en gång är det värt mycket denna sorgens dag. I morgon är en annan dag.

Inga kommentarer: